Marketing – czas start!
Drodzy Restauratorzy,
Zdaję sobie sprawę, jak ciężko jest w obecnej sytuacji prowadzić biznes restauracyjny. Nie mniej jednak i ten i każdy inny biznes wymagają poważnych i konkretnych ruchów, a nie narzekania! Dlatego właśnie dziś usłyszycie ode mnie bardzo konkretne słowa – zaczynamy promować restauracje! Tu i teraz! Nie za jakiś czas, jak “będzie lepiej”. Nie “jak się odbijemy”. TERAZ!
Poprawna kampania promocyjna w obecnych czasach to Wasze być, albo nie być na rynku! Czy zdajecie sobie sprawę, że walczycie o 1/2 gości, a obok konkurencja jest w dokładnie takiej samej sytuacji i wszyscy chcecie zarobić?! Czy wiecie, że dostawami musicie nadrobić braki w przychodach? Czy macie świadomość, że już teraz musicie “sprzedawać” swoje usługi na wrzesień, czy październik, by mieć pewność, że wrócicie do płynności finasnowej?
Bez marketingu tego nie zrealizujecie! [Zamiast kropki świadomie stawiam wykrzyknik]
Dobry plan promocyjny i nakłady finansowe, które wielu z Was otrzymało w ramach tarczy antykryzysowej, to jedyne i słuszne rozwiązanie problemów z niską frekwencją gości i niezadowalającymi zarobkami.
Czego zatem od Was oczekuję?
Aktywności w mediach społecznościowych (również płatnych promocji!), artykułów publikowanych w przewodnikach po restauracjach (także tych sponsorowanych), planu promocji dla gości odwiedzających obecnie i przyszłościowo restaurację, specjalnych kampanii związanych z dostawami posiłków – całego planu marketingowego, który wbrew obawom da się wdrożyć płynnie i sprawnie.
Ja już działam w tej sprawie, bo pomysłów do zachęcenia gości jest naprawdę sporo i nie ma na co czekać. Gotowi do wyścigu po nich? 3… 2… 1…. START!